måndag 27 februari 2012

Fortsättning på utmaning. Dag 3

Hejsan hoppsan har inte kunnat blogga förra veckan för jag va på skidresa med fältarna for på måndag morgon, va jätte kul men lyckades falla typ efter 10 meter i första backen xD fick ju åka skoter :D men va ändå ute i backen senare på dan så, andra dagen så va vi ti björnrike på förmiddan trevligt va de ju iallafall sen tillbaks till vemdalskalet :D Sen så kom ja hem på freda morgon men har ändå int orkat blogga men nu jävlar :P BTW trevlig me 2 timmars båtresa sen typ7 timmar buss dit och sen tillbaks också ojoj ^^ .Lite om dagen nu först typ bara skola sen stan träffa Gabbe, lite Robin. Sen hem syrran laga mat och sen efterrätt som va otroligt god tack Tess :D Nu sitter man och nördar film :D Men nu fortsättning på utmaningen :P.

Dag 3 - En låt med många minnen.
Ojoj att välja en e ju svårt men typ
Rihanna We found love xD Tror jag :D

Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - En bild som gör mig glad.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar