tisdag 28 februari 2012

Dag 4 -11

Hejsan hoppsan. Har märkt att jag har missat 8 dagar på utmaningen så tänkte ta igen det :P


Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Typ bara: vaknar klär på mig, dricker ibland te sen sminkar mig (mascara och kajal) sen fixar håret och borstar tänderna, på med ute kläder(jacka,skor, mössa och halsduk) Klar :)

Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Från staffetkarnivalen i Finland när man gick i sund :P (dissa min stavning)



Dag 6 - En nytagen bild på dig.




Dag 7 - Dethär vill jag ha.



Finns jätte mycket men typ:



Fyrhjuling, häst, egen tv, ett helt rum till garderob mm..



Dag 8 - Såhär är jag som person.



Glad och trevlig tjej ofta hypper, snäll mot dom som behandlar mig okej med Kaxig och jobbig mot dom som förtjänar de :P



Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister.



Många men typ. Eminem, Takida, Rihanna, Bruno mars, Nickelback och flera :DF:



Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.



De blir nog skidresan som jag var på förra veckan var få roligt o underbart träffade många nya vänner också :D



Dag 11 - En bild på mig och en kompis.

(Lillian o Jag på julfesten :D)


Dag 12 - En bild som gör mig glad.Dag 13 - Mina intressen.Dag 14 - Mina dåliga ovanor.Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytandeDag 17 - En bild på min handstil.Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.Dag 19 - Bästa musikvideon.Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar